FAQ
Veelgestelde Vragen
Ontdek alles wat u moet weten over Deeny en hoe het uw leven gemakkelijker kan maken. Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over ons product of dienst. Of u nu nieuw bent bij Deeny of een doorgewinterde gebruiker bent, onze FAQ is ontworpen om u te helpen bij het vinden van de informatie die u nodig heeft.
PRODUCTEN EN DIENSTEN
Ja, fijn dat je nieuwsgierig bent. Al onze producten kan je ook vinden in onze fysieke winkel in Knaptandstraat 174, 9100 Sint-Niklaas
Ja hoor, dat kan zeker. Bij onze producten vind je cadeaubonnen van € 15, € 35, € 50, € 100, € 150 en € 200 . Deze kan je gewoon in je winkelkarretje laden en online afrekenen zoals onze andere producten. Wil je een cadeaubon van een andere waarde? Stuur dan een mailtje naar info@deeny.be. Dan brengen we dit voor jou in orde.
Ja, bij Deeny houden zeker rekening met het milieu. Hoewel we weten dat sommige van onze materialen niet 100 % recycleerbaar zijn, streven we ernaar zoveel mogelijk duurzame materialen te gebruiken.
LEVERING EN RETOUR
Ja, leveringen vanaf € 60 zijn gratis. Deeny neemt dan de leveringskosten volledig voor zijn rekening. Onder de € 60 kunnen we helaas geen gratis levering aanbieden en betaal je € 6,50 om je pakje te laten leveren.
Ja, dit is geen enkel probleem. Als je niet tevreden bent met je bestelling kan je deze nog 14 dagen na ontvangst naar ons terugsturen.
Ja, jammer genoeg kunnen wij de kosten voor de retour niet op ons nemen. Als je ons de producten – in goede staat – binnen de 14 dagen terugstuurt, zorgen wij binnen de 30 dagen na ontvangst voor een terugbetaling van de volledige som, verminderd met de leveringskost van € 6,50. Is er een probleem met je product of is je product beschadigd? Neem dan contact op met onze klantendienst via +32(0)3 711 32 82 of info@deeny.be Dan zoeken we samen naar een oplossing.
Om je bestelling terug te sturen, stuur je een mailtje naar info@deeny.be Wij sturen jou dan het retourlabel binnen de 3 werkdagen. Print het retourlabel uit, steek de producten terug in de verpakking en kleef het label op de verpakking om je bestelling terug te sturen.
Ja, zolang je bestelling nog niet verzonden is, kan je deze nog annuleren. Neem contact op met ons via +32(0)3 711 32 82 Als jouw bestelling al is klaargezet voor verzending of al onderweg is, kunnen wij deze helaas niet meer annuleren. Je kan het product weigeren aan de deur, zodat de bestelling wordt teruggestuurd of je kan de bestelling ook aannemen en terugsturen. Lees hier [verwijzing naar bovenstaande punt] hoe je jouw product kan terugsturen.
Ja, zolang je bestelling nog niet verzonden is, kan je deze nog wijzigen. Neem contact op met ons via +32(0)3 711 32 82 Als jouw bestelling al is klaargezet voor verzending of al onderweg is, kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen. Je kan het product weigeren aan de deur, zodat de bestelling wordt teruggestuurd of je kan de bestelling ook aannemen en terugsturen en een ander product bestellen. Lees hier [verwijzing naar 2 punten hierboven] hoe je jouw product kan terugsturen.
Deeny levert momenteel in 2 verschillende landen in Europa. Je kan bij ons bestellen vanuit België en Nederland
Een bestelling doen is simpel en zo gebeurd.
1. Ga naar onze shop en zoek het product dat jij wil bestellen.
2. Geef aan hoeveel keer je het product wil bestellen en klik op de knop toevoegen aan winkelmandje.
3. Ga naar je winkelmandje en klik op afrekenen/betalen.
4. Kies je favoriete betaalmethode en reken af. Je ontvangt een bevestigingsmail met je betalingsbewijs en een link om je bestelling te volgen.
Wij streven ernaar je bestelling steeds binnen de 3 werkdagen bij jou te hebben. Via de track & tracecode die je ontvangt in je bevestigingsmail kan je je bestelling nauwkeurig in de gaten houden.
BESTELLINGEN
De garantietermijn verschilt van product tot product en ook de garantietermijnen van de verschillende onderdelen van een specifiek product kunnen verschillen. De informatie in verband met de garantietermijn kan je terugvinden in de productspecificatie van het product in kwestie.
Ja, je krijgt altijd een bevestigingsmail van je bestelling. Hierin vind je je ordernummer, de code waarmee je je bestelling kan volgen en het overzicht van je betaling. Heb je een bestelling gedaan maar geen e-mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantendienst.
Is je product beschadigd of kapot bij jou geleverd? Dat vinden we natuurlijk heel vervelend.
- Neem foto’s van het beschadigde product en van de verpakking.
- Stuur een mailtje met jouw ordernummer en beschrijving van de beschadigde artikelen naar info@deeny.be. Voeg ook de foto’s aan dit mailtje toe.
- Wij nemen contact met je op om dit af te handelen.
- Stuur je product niet gewoon retour indien het beschadigd is. We kunnen dan niet meer controleren waar het is misgelopen.
Betaling
- Ga naar onze shop en zoek het product dat jij wil bestellen.
- Geef aan hoeveel keer je het product wil bestellen en klik op de knop toevoegen aan winkelmandje.
- Ga naar je winkelmandje en klik op afrekenen/betalen.
- Kies je favoriete betaalmethode, volg de stappen en reken af.
Heb je een bevestigingsmail ontvangen? Dan is je betaling gelukt en hebben wij je bestelling ontvangen. Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan eerst of de betaling wel is doorgegaan en probeer eventueel opnieuw. Is de betaling wel doorgegaan maar heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst/via info@deeny.be
Je kan bij ons betalen met Credietkaart, maestrokaart, Apple pay, Google Pay, Bancontact (België), iDeal (Nederland). Wil je betaling niet lukken? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst.
KORTINGEN
Ja, natuurlijk geven wij ook af en toe kortingen en promoties. Alleen zeggen we niet op voorhand wanneer. Wanneer we een promotie hebben, kan je die terugvinden op onze homepage. En ook in onze shop zal je dit bij het product vermeld zien staan. Wil je altijd als eerste op de hoogte zijn van kortingscodes en promoties? Schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief.
Ja, ook producten die je met promotie kocht, kan je nog terugsturen. Hiervoor gelden dezelfde regels als voor producten zonder promotie. Je kan ze hier nalezen.